Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali, že pokud si přejete objednat odměny z nabídky věrnostního programu IZOPROFIT a chcete mít garanci, že Vám budou doručeny do Vánoc, učiňte tak prosím ideálně do 20. 11. 2024. Objednávky, které obdržíme později, se budeme snažit vyřídit co nejrychleji, ale dodání do Vánoc již nemůžeme garantovat.

Body do věrnostního programu IZOPROFIT načítáme za nákupy do 30. 11. 2024. Odměny za body z tohoto roku bude možné vybrat do 31. 12. 2024. Po tomto datu body propadnou. Děkujeme za pochopení.

Jak program funguje

Nejčastější dotazy - FAQ

Jak program funguje?

  • Na kterékoliv pobočce stavebnin IZOMAT se u pokladny zaregistrujete do programu a obdržíte věrnostní kartu.
  • Následující den provedete registraci karty na webu www.izoprofit.cz (v horní šedé liště vpravo „Registrace“). Zadáte EAN kód ze zadní strany karty a čtyřmístné heslo, které Vám sdělili na pobočce.
  • Nákupem vybraného sortimentu sbíráte body do programu.
  • Za získané body si objednáte odměny.

Jak sbírám body?

Sbírám body za kompletní sortiment?

Mám starou registraci z AJP (Akce jako prase), mohu i tak sbírat body?

  • Platnost vaši karty zjistíte po přihlášení na webu www.izoprofit.cz.
  • Na prodejně jste obdržel heslo nebo použijte vámi zvolené heslo z AJP, přihlašovací jméno je EAN kód na zadní straně karty.
  • Pokud se přihlásíte, pak je vaše registrace platná.
  • Můžete tedy nákupem vybraného sortimentu sbírat body.

Když zapomenu kartu, načtou se mi body?

  • Ano. Pokud zapomenete kartu, na pobočce, kde nakupujete, budete muset nahlásit své jméno. Prodejce pak vaši kartu zadá k objednávce.

Pokud zapomenu kartu a nenahlásím jméno, načtou se mi i přesto body?

  • Ano. Pokud je objednávka na IČ, u kterého existuje zlatá karta, pak se body automaticky načítají na tuto kartu.

Jaký je rozdíl mezi stříbrnou a zlatou kartou?

  • Zlatá karta je vystavena majiteli/jednateli společnosti.
  • Zároveň může majitel/jednatel společnosti zmocnit odběrem zboží své zaměstnance, kteří tak mohou rovněž sbírat body.
  • Zlatá karta má přehled o všech svých podúčtech (stříbrných kartách).

Mohu jako držitel zlaté karty sloučit body?

  • Ano. Jako majitel zlaté karty můžete sloučit všechny body ze stříbrných karet na zlatou kartu.
  • Sloučení bodů provedete po přihlášení zlaté karty na webu izoprofit.cz.
  • V editaci svého účtu vpravo nahoře po kliknutí na své jméno zvolte "Moje podúčty".

Kde jako majitel zlaté karty vidím stav účtů na stříbrných kartách?

  • Součet bodů na stříbrných kartách uvdíte v přehledu u svého jména po přihlášení na Izoprofit.cz. 

Platím za objednávku odměn dopravu?

  • Neplatíte. Doprava odměn na vaši adresu je zdarma.

Mohu si vyzvednout odměny na prodejně?

  • Na našich prodejnách si můžete vyzvednout jen vybrané odměny.
  • Zda je vyzvednutí možné, zjistíte v košíku na Izoprofit.cz při výběru dopravy.

Mohu odměnu vrátit nebo vyměnit?

  • Odměny z věrnostního programu nelze vrátit ani vyměnit.

Jak mohu objednávku reklamovat?

Kde mohu nahlásit změnu údajů?

  • Změnit údaje můžete sami po přihlášení do účtu.
  • Po kliknutí na vaše jméno vyberte "Můj účet" a dále klikněte na "Změnit informace".
  • Některé údaje podléhají kontrole administrátora. Tyto požadavky nám posílejte na email marketing@izomat.cz.

Co když věrnostní kartu ztratím?

Mohu objednávku zrušit nebo změnit dodací adresu?

  • Napište nám váš požadavek na email orders@watch.cz. Domluvíme se na úpravě objednávky.

Kdy odměnu po odeslání objednávky obdržím?

  • Po přijetí objednávky odesíláme odměny do 30 dní.
  • Rychlost odeslání závisí na dostupnosti odměny.
  • Ohledně dostupnosti odměn nás kontaktujte na orders@watch.cz.

Když nemám dostatek bodů na kartě, mohu objednávku doplatit?

  • Ano. Doplatek je možný při splnění těchto třech podmínek:
    1. Účastník nebude mít dostatek prostředků (získaných bodů) na svém uživatelském účtu a zároveň;
    2. předmětné odměny jsou v min. celkové hodnotě 300 bodů a zároveň;
    3. doplatek je možný jen v max. hodnotě 60 % z celkové ceny odměn.

Nepamatuji si heslo a nejde mi obnovit. Co s tím?

  • Nejprve využijte odkazu "Zapomenuté heslo?", který se nachází ve vyskakovacím okně po kliknutí na "Přihlášení" vpravo nahoře v šedé liště.
  • Pokud vám do emailové schránky registrované na Izoprofit.cz nepřišel odkaz pro obnovu hesla, kontaktujte nás na marketing@izomat.cz.

Přišla mi nekompletní nebo jiná objednávka. Jak mám postupovat?

  • Pokud vám přišla objednávka, která není kompletní, něco v ní chybí nebo obsahuje zboží, které jste si neobjednali, napište nám na orders@watch.cz.
  • Do emailu prosím uveďte:
    1. Číslo objednávky
    2. Fotografii rozbaleného balíku, kde jsou vidět položky z objednávky.
    3. Přiložte ofocený dodací list.

Potřebuji fakturu k objednané odměně. Jak mám postupovat?

  • Napište nám na orders@watch.cz. Do emailu uveďte číslo objednávky a ofocený dodací list.
  • Pro daňové účely máte také ihned k dispozici doklad (v pdf) o objednané odměně.
  • Tento si sami stáhnete po přihlášení na Izoprofit.cz v nastavení svého účtu.
Respektujeme vaše soukromí
IZOPROFIT potřebuje Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby Vám mimojiné mohl ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko Přijmout vše.
Přijmout vše
Souhlas můžete odmítnout zde.